Laatste uurtjes tikken weg... - Reisverslag uit Delhi, India van Jelmer - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes tikken weg... - Reisverslag uit Delhi, India van Jelmer - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes tikken weg...

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

06 Oktober 2010 | India, Delhi

Dag allemaal,

thanks voor alle toffe en lieve reacties op mn vorige bericht. Erg tof!

De laatste uurtjes beginnen weg te tikken. Rond 23uur vanavond vertrek ik naar het vliegveld voor de terugvlucht.

De laatste 2 dagen in udaipur waren erg leuk. Een aantal dingen bezocht, waaronder een oud fort bovenop een berg, een verzameling oude autos en nog wat kleinere dingetjes. Savonds naar een dansvoorstellingkje maar die ben ik na 15 minuut ontvlucht.

De 2e dag ontmoette ik Jody een gozer die vlak naast Londen woont. Ikzelf had niets meer te doen maar hij moest nog een ticket regelen. Hij deed zoveel mogelijk lopend altijd dus ik heb met hem de hele dag rondgesjokt op zoek naar zn ticket. Erg veel gelachen met hem. Britse humor hele dag om je heen is garantie voor plezier! Savonds nog wat hem gegeten en gedronken in een tentje waar ze Trentemoller ( electronische meuk ) draaien. Vreemde gewaarwording deze muziek in Rajasthan.

De volgende morgen was het vroeg opstaan om om 0530u naar het vliegveld te gaan voor mn vlucht naar Delhi. Daar zit ik nu dus wederom. Gisteren niet veel gedaan, beetje luieren en rondjsokken hier in Connaught Place.

Ik probeer vandaag nog wat mee te krijgen van de CommonWealth Games hierzo in Delhi. Ik hoorde gisteravond op het nieuws dat de bezoekersaantallen enorm tegenvallen dus een kaartje krijgen zal niet zo moeilijk zijn. Nu nog even checken welke sporten er vandaag zijn...

Deze trip was al met al absoluut de moeite waard ondanks dat de verwachtingen wat anders waren. Het is goed om weer naar huis te gaan! Al zal ik altijd een dubbel gevoel blijven houden over mn beslissing.

Misschien dat ik vanavond hier nog wat fotos upload van de laatste paar dagen, anders doe ik dat thuis (!)

Thanks again voor de vele reacties steeds!! :-) Errug leuk!!

Tot gauw menschen maar dan int echt! ;-)

Tjusch!!!

• 06 Oktober 2010 - 05:44

Wendy:

goede reis terug Jel....en geniet van je weekje vakantie thuis :)

• 06 Oktober 2010 - 06:09

Ron En Ola:

jel een goede reis terug ;)

Enne zaterdag pilsje ;)

Gr ron

• 06 Oktober 2010 - 06:23

Ramon:

Vlug naar huis Jelmer,
    dan gaan we een keer de twins opzoeken :)
    fijne terugreis!!!

@martijnbikkel:

Gute Heimreise!!

• 06 Oktober 2010 - 12:00

Natja:

Heb je zo mooi een week tijd om je foto's in te plakken :-)

• 06 Oktober 2010 - 12:33

Ma:

er liggen al verse broodjes en èchte kruidnootjes in je flat-ook melk, fruit en broodbeleg--welkom thuis!

• 06 Oktober 2010 - 13:28

Prettige reis terug!!!!!!
    :D

• 06 Oktober 2010 - 14:54

Je Neef:

Tot snel gozerr:) gaan we is ff gezellig wat drinken!!! Goeie reis alvast

• 06 Oktober 2010 - 15:35

Jgsr:

siejoe

• 07 Oktober 2010 - 08:49

Kai:

Jelmer, Waarschijnlijk ben je alweer terug in NL...bizar dat het reizen je zo heftig tegen kan zitten. Kan me wel goed voorstellen dat India niet het land is waar je alleen wilt reizen. Hopelijk blik je er toch met een positief gevoel op terug en kun je nu heerlijk genieten van een vrije week in het luxe NL. Als je moet wennen aan het gebrek aan aandacht hier, dan kom je nog maar eens borrelen in Utrecht! :)

Cheers!

Kai

• 08 Oktober 2010 - 07:09

Tante Leen:

hoera,je hebt weer in je eigen bed geslapen....groeten oom koos en tante leen.

• 08 Oktober 2010 - 07:11

Tante Leen :

Gelukkig weer in je eigen bed geslapen.....
    Groeten oomKoos tante Leen