Klaar voor de start - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jelmer - WaarBenJij.nu Klaar voor de start - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jelmer - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

17 September 2010 | Nederland, Deventer

Hallo mensen!

Tis nu 23.11uur terwijl ik dit bericht begin te typen. In mn rechterooghoek zie ik mn rugzak staan. Het enige wat er nog in moet is mn toilettas. Daarnaast staat mn dagrugzak met daarin mn grote liefde de komende 4 weken ( eigenlijk altijd ) M'n camera. En mn redder in nood zit er ook in : De Lonely Planet. Klinkt dus als dat die tas eigenlijk het meest dierbare is die tijd!

Voor mn gevoel is dit de meest slecht voorbereide trip ever! De eerste week ligt al wel vast : Ik blijf 3 dagen in Delhi. Daarna met de nachttrein 13uur treinen richting de heilige stad Varanasi. Ik heb daar een hostel voor 2 dagen geboekt alvast. Misschien blijf ik er langer, misschien ren ik diezelfde dag nog naar de trein. Ik zie het allemaal wel. Het plan is om hierna richting Agra te gaan om mn ogen uit te kijken bij de Taj Mahal. Meest logische hierna is Jaipur, maar dat zien we allemaal wel...

Waarom slecht voorbereid? Normaal pluis ik altijd uit wat er eventueel in de buurt van de grote stad te zien/te doen is. Dit keer heb ik daar geen seconde aan besteed. Maar ik verwacht dat India op zichzelf al een belevenis zal worden!

Morgen om 0715u staat moeders aan de deur om me naar het station te brengen. Op Schiphol staat broer en Sandra om me uit te zwaaien. Leuk!!1155u staat de Boeing van FinnAir op de startbaan.

Ik check nog eenmaal mn spullen en daarna keihard slapen!

Volgende berichtje zal vanuit een dampend Delhi komen!

Gegroet!

ps : Ik hoop dat het uploaden van fotos gaat lukken aangezien de nieuwste sd(hc)-kaartjes al niet eens door mn eigen pc herkend worden! Ik verwacht daar niet de meest hightech apparatuur... We'll see!

:SMS update:: 18 september 2010 :
Op helsinki vlgvld inmiddels. supersaai,meer chinezen dan finse babes. wl een rookhok!

:SMS update:: 18 september 2010 :
Oh,herstel. er zitten nu 3 finseschonen die er strakker uitzien dan mika hakkinen kan rijden!

• 17 September 2010 - 22:08

Nanette:

Jo, Jelmer,

Vanuit de nachtdienst, tja er moet ook gewerkt worden! :)

Sehr viel spass!!!!

Groetjes Nanette.

• 18 September 2010 - 00:19

M_LViN:

Ik wilde zeggen have fun in India, maar iets zegt me dat dat je wel gaat lukken, dus houd ik het maar bij vermaeck je... a lot!

• 18 September 2010 - 05:50

Merle:

Heel veel plezier en maak er echt een onvergetelijke trip van!
    x

• 18 September 2010 - 06:49

Thirz:

Safe trip en geniet!! X

• 18 September 2010 - 07:03

Ron En Ola Sparreboom:

Zooo, het gaat weer beginnn! Spannend!
    Heel veel plezier! Wij gaan je weer volgen!

• 18 September 2010 - 09:13

Kai Stevens:

Jelmer, have fun in India! En als je de kans krijgt, hop dan even langs Ladakh ;) We kijken uit naar je verslagen.

Lieke & Kai

• 18 September 2010 - 10:12

Pris:

Have lots of fun! En ben erg benieuwd naar je ervaringen!!

Veeeeel geluk op reis!!!! :)

• 18 September 2010 - 13:27

Broer:

Op naar de Jellie Delhi Belly!

• 18 September 2010 - 16:14

Ramon:

Jelmer!
    Erg erg veel plezier, maar kijk wel uit daar!
    Ik weet de reden van de slechte voorbereiding van dit jaar. Het heet TWITTER :) daar gaat ongelooflijk veel tijd in zitten heb ik al door!
    Ga vooral door met 'blogs' Have Fun!!! Ramon

• 19 September 2010 - 06:48

Koos En Leen:

Gaan met belangstelling je reis volgen.Zien via jou ook veel van de wereld zonder inspanning'Tot volgend bericht en pas goed op je zelf.

• 19 September 2010 - 14:49

Rage:

Jeetje, wat snel!!!
    Ik herinner me nog vorig jaar dat je zei .. nu al reisje geboekt maar duurt nog een jaar.