De eerste 24 uur... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jelmer - WaarBenJij.nu De eerste 24 uur... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jelmer - WaarBenJij.nu
VIP-Report

De eerste 24 uur...

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

02 Oktober 2008 | Thailand, Bangkok

Dag allemaal!

De eerste 24uur ( ongeveer ) gingen soepeltjes. De vlucht ging best snel. Nadat ik uitstapte en mn rugzak ging halen, liep ik langs de rokersruimte. Dus ja. even een peukje beuken! Daar zat een nette kerel ook zijn nicotinegehalte op peil te krijgen. Ik vroeg aan hem of hij wist waar de ' taxi met meter' te vinden was, zodat ik niet direct bij aankomst al genaaid wordt door een taxichauffeur. Hij legde het uit en aan zn spraak en uiterlijk dacht ik te denken dat hij uit India kwam.Wat later ook bleek. Ik ging weer verder naar Immigration en in de rij kwam ik em weer tegen. Hij bood aan om de taxi te betalen. Ik zei dat ik op zn minst wilde delen, maar dat wilde hij absoluut niet. Hmmm..ok! Hij zag er netjes uit met zn aktetas en nette koffer, dus leek wel ok en dat was het ook. Samen een biertje gehaald ( 0500uur sochtends ) en buiten een paar sigarretjes van mij gerookt. In de taxi praatte hij aan een stuk door, maar Indiers die Engels praten versta ik nooit zo goed ( niet dat mijn engels top of the bill is ) en al helemaal niet als alle ramen van de taxi openstaan. Dus zijn hele verhaal dwarrelde door de taxi naar buiten en weinig ervan eindigde in mijn oren. Wat dus resulteerde in antwoorden als : Uhuh..yeah!!...sorry??? Best genant maar goed, voor een gratis ritje :) Hij gaf mn zn kaartje voor als ik in nood kom te zitten in Bangkok! Er staat iets als : associate director op van e.o.a. bedrijf. Aardige vent dus! Ben dus bij mn hotelltje afgezet zodat ik daar even wat uurtjes kon pitten tussen de vlucht naar HongKong door. Niet echt gelukt, dus redelijk gaar hier op et vliegveld. Net ingechecked en over een half uur naar HongKong. Van Bangkok zelf dus nog niets gezien behalve de snelweg, maar et begon leuk i.i.g!

Op naar HongKong!! :)

Groeten!!
:SMS update:: 2 oktober 2008 :
Zo vet die skyline van hongkong!!

  • 02 Oktober 2008 - 05:11

    Jgsr:

    en altijd verteld, dat je nooit met vreemde meneren mee moest gaan. het begin is er.

    groetjes
    je pa

  • 02 Oktober 2008 - 06:45

    Jas:

    Die Indiërs versta je sowieso niet ;-)
    Have fun in HK!

  • 02 Oktober 2008 - 07:04

    Thirz:

    Klinkt alweer helemaal goed! Ben benieuwd naar het vervolg!

  • 02 Oktober 2008 - 07:24

    El Martydor:

    Goed verhaal Jel...het begin is er! En direct een vriend voor het leven gemaakt. Vrienden die je niet kunt verstaan en die alles voor je betalen. TOP!

    Grtz,
    Marty S.

  • 02 Oktober 2008 - 08:50

    Ties:

    pas op voor vreemde meneren in thailand, voor je het weet ben je verkocht, zit je in een vrachtwagenlaadruimte naar polen en kom je via een lange wandeltocht in het nederlandse nachtleven terecht als call-girl! :)

    veel plezier man, groeten

  • 02 Oktober 2008 - 13:55

    Thirz:

    Wat grappig die sms update! Zo kun je ff snel je 'hoogtepunten' doorgeven. En ik heb begrepen dat dit er nog een heleboel gaan worden..;-)

  • 02 Oktober 2008 - 16:39

    Ron:

    ey je weet het ,
    Vooral in andere delen oppassen met vreemde kerels. hoewel je bent al heel wat gewend.
    Sigaretten cker lekker cheap daro :) Plaats in dr rugzak over, dan weet je het he.
    ;)

  • 03 Oktober 2008 - 06:00

    Wendy:

    klinkt goed jel... goede reis verder

  • 03 Oktober 2008 - 14:24

    Fonetisch: Murrel:

    Rook je weer??? :D

  • 03 Oktober 2008 - 17:29

    Natja:

    Zeg, hij heeft je toch niet in ruil voor het ritje gevraagd om een of ander 'pakje' voor hem te bezorgen hè?

  • 05 Oktober 2008 - 04:38

    Jelmer:

    haha...ja Murrel ik rook weer ;)

    Nee hoor Natja, maar misschien wacht hij me maandag in Bangkok weer op! :D

  • 05 Oktober 2008 - 04:39

    Jelmer:

    @Ties :
    hmmm...naja...ach...Kom je ook eens in Polen he !! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

VIP-member
Jelmer

Heerlijk een aantal weken onderdompelen in totaal iets nieuws. Onbekende omgeving,mensen,slaapplekken,vervoersmiddelen,eten,gebruiken,taal etc.. maar vooral plezier tijdens het reizen :)

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 100817

Voorgaande reizen:

23 September 2018 - 12 Oktober 2018

Iran

29 Oktober 2017 - 17 November 2017

Noord Oost China

18 Oktober 2013 - 18 Oktober 2013

Kiwi's en geisha's.

28 Oktober 2012 - 23 November 2012

India. Deel 3.

25 September 2011 - 20 Oktober 2011

Tòch weer India..

18 September 2010 - 07 Oktober 2010

India

21 Mei 2010 - 24 Mei 2010

Weekendje Barcelona

31 Augustus 2009 - 25 September 2009

China

01 Oktober 2008 - 31 Oktober 2008

Hongkong en Thailand

Landen bezocht: