Nog een dikke week of 5... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jelmer - WaarBenJij.nu Nog een dikke week of 5... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jelmer - WaarBenJij.nu

Nog een dikke week of 5...

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

24 Augustus 2008 | Nederland, Deventer

en dan eindelijk die kant op! Heb eigenlijk niets te melden, maar toch even een berichtje.

Ben een beetje aan het kijken geweest mbv kaart en reisgids wat ik nu wil gaan doen. Zit eraan te denken om na HK wat rond te lopen in Bangkok. Daar een aantal wijken bekijken. Een thaibox wedstrijd bezoeken. Avondmarkten en het Grandpalace etc. Misschien avondje stappen? Daarna naar het noorden. Chiang Mai en Chiang Rai. Mooie natuurparken, bergvolkeren, trektochten etc. Vanaf daar weet ik het niet , maar beslis ik daar wel. Zal vast en zeker via het NoordOosten naar beneden richting een eilandje!

Kga weer verder met geduld hebben!

• 24 Augustus 2008 - 07:54

Nan:

kan je best wat tips geven om de tijd te doden: heb nog wel wat klussen vòòr het open huis hier op 13 sept.....

• 25 Augustus 2008 - 20:39

Jelmer:

Dank voor de tip Hans, maar met internet, reisgids èn het toeval daar zal het allemaal wel lukken :)

• 03 September 2008 - 11:34

Anne:

Heyhey,

Omdat ik niet weet hoe de komende tijd gaat lopen, ga ik je gewoon nu vast een fijne tijd wensen ... maar jouw kennende gaat dat helemaal lukken! En uiteraard heb ik me ook aangemeld voor de mail ... dus gooi die box maar vol ;-)

Liefs en een dikke zoen!
    Anne

• 10 September 2008 - 13:11

Thirz:

Zo alweer dik 2 weken verder sinds dit berichie, dusse vanaf NU nog pcies 3 weken!

• 10 September 2008 - 15:26

Jelmer:

@ Thirz : 3 weken min 6 uur om helemaal precies te zijn :)

• 22 September 2008 - 12:51

Lauren:

hoi! je vroeg hoe ik het ga doen met m'n camera op het forum,
    nou aangezien ik eigenlijk altijd met dat ding loop te slepen, zal ik het waarschijnlijk nu ook wel doen.
    maar een tip, in de meeste hostels en hotels zit een kluis. daar kan hij in als je even zonder wil, maar nu wil het wel eens zijn dat er geen slotje aan zit! dus tip, neem naast de slotjes voor je tas, een extra slotje mee voor je kluisje!..
    en zoals ik al eerder zei, ik ben er niet zo mega zuinig op, want als je wil gaan slepen met een extreme camera tas, dan zien ze heus wel wat je bij je hebt,.. vandaar dat ik hem meestal in een losse cover mee neem, gewoon los in mijn tas.
    en mocht je al een kaart vol hebben, bewaar hem dan niet bij je camera.. maar in sokken of je porto. mocht je camera dan toch gestolen zijn... heb je de foto's nog..

succes! en geniet van je trip!

• 27 September 2008 - 10:30

Sabine:

Hai Jelmer
    nog een paar dagen :D GENIET ER VAN! Ga ik ook doen van jouw verhalen!
    Groetjes, Sabine (bine)

• 01 Oktober 2008 - 12:36

He baldy,

Je zit nu net 2 uur in het vliegtuig...nog maar 6 te gaan?

• 01 Oktober 2008 - 12:41

Jasper:

12.30u hebben pa en ik Jelmer uitgezwaaid op Schiphol. Vlucht duurt 11 uur!

• 01 Oktober 2008 - 12:42

Thirz:

Onee...nog min 8! Hahaha!

• 01 Oktober 2008 - 12:47

Thirz:

Onee...nog min 8! Hahaha!

• 01 Oktober 2008 - 19:08

Ron En Ola:

ey jelly
    als je dit leest zit je al lekker ver weg.

Geniet ervan jong....
    We zullen je volgen