We zijn weer thuis... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jelmer - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jelmer - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis...

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

31 Oktober 2008 | Nederland, Deventer

en dat voelt heel raar. Ik ben thuis, maar zo voelt het niet. Tis hier koud!!! en stil...Geen lawaai meer van Tuktuks, bussen, brommertjes, eettentjes,verkopers. Geen warmte meer, minder vriendelijke mensen. Niet meer afdingen. Geen gesprekken meer met mensen van all over the world. Niet meer elke dag uitgaan en bier met ijs drinken. Geen eettstalletjes enz enz Nee, ik vind het nog maar niks om weer terug te zijn. Leuk om iedereen weer te zien, maar dat is het op dit moment dan even ook. Klinkt heel zeurderig :) I know,haha.
Maar kheb genoten met volle teugen!! :D

Iedereen bedankt voor het lezen van mn verhalen en de reacties! Was altijd erg leuk om te lezen!! Ook dit is helaas afgelopen. We gaan gauw weer sparen voor et volgende jaar.

Cant wait!!

Groeten!!


:SMS update:: 5 januari 2009 :
Test

  • 31 Oktober 2008 - 14:36

    Ron:

    wakker worden-wakker worden-wakker worden-wakker worden je moet nog
    HF inzetten- overpoelen - afwassen- monsters weggooien- water destrueren - kalibreren - schoonmaken....

    Hahah vriendelijk haha wacht maar tot maandag waar alle vriendelijkheid op je wacht :P

    Je snapt dit is nog ff terug pakken op dat heerlijke berichtje wat ik van je in de USA kreeg ....

    Maar goed heb genoten van je verhalen en er zit toch echt wel wat voer bij waarmee we kunnen ouwehoeren vonden Roel en ik.....

    rust ff uit en geniet nog een beetje na want maandag is het zover :P

    laterzzzzzz

  • 31 Oktober 2008 - 15:31

    Wendy:

    Ja dan moet je toch maar gaan emigreren :):):)

  • 01 November 2008 - 12:46

    Nanette:

    Jaja Jelmer,

    Ron heeft gelijk, maandag kom je weer in een warm bad terecht. Alsof je thuis komt, één grote golfvloed van vriendelijkheid!, :) :) :)

    Fijn dat je heerlijk genoten hebt en je kunt altijd zeggen, gelukkig heb ik de foto's nog, hihi!

    Fijn weekend.

  • 13 November 2008 - 19:33

    Sabine:

    Hai Jelmer
    welkom thuis :D
    Ik heb net al je berichtjes doorgelezen - na een paar berichtjes heb ik namelijk geen updates meer gehad en vanavond had ik lekker tijd om te lezen.
    Herkenbaar je verhalen, ik mis het ook :D en ik heb zondag phad thai, kao phad saparot, som tam (green papaya salat) en nog veel meer gekookt :D dus ik was weer even terug :D Groetjes! Sabine

    ps voor de volgende keer: ijs kun je in Thailand zelf gewoon in je drinken hebben - is veilig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Jelmer

Heerlijk een aantal weken onderdompelen in totaal iets nieuws. Onbekende omgeving,mensen,slaapplekken,vervoersmiddelen,eten,gebruiken,taal etc.. maar vooral plezier tijdens het reizen :)

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 100780

Voorgaande reizen:

23 September 2018 - 12 Oktober 2018

Iran

29 Oktober 2017 - 17 November 2017

Noord Oost China

18 Oktober 2013 - 18 Oktober 2013

Kiwi's en geisha's.

28 Oktober 2012 - 23 November 2012

India. Deel 3.

25 September 2011 - 20 Oktober 2011

Tòch weer India..

18 September 2010 - 07 Oktober 2010

India

21 Mei 2010 - 24 Mei 2010

Weekendje Barcelona

31 Augustus 2009 - 25 September 2009

China

01 Oktober 2008 - 31 Oktober 2008

Hongkong en Thailand

Landen bezocht: