Hello Thailand ! :) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jelmer - WaarBenJij.nu Hello Thailand ! :) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jelmer - WaarBenJij.nu

Hello Thailand ! :)

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

06 Oktober 2008 | Thailand, Bangkok

Daar zijn we dan! Leuk om in Thailand te zijn! Haha. Ook leuk weer de reacties te lezen.

@ Ron : Heel goed geen foute langeafstandsgrappen, maar blijft toch moeilijk om et niet te doen he, hahahah!

@ Thirz : Je sms : Heb wel eentje van HongKong, maar neem er ook wel eentje voor je mee uit Bangkok.

@ Ma : Kijk, Co krijgt et wel naar der zin daar merk ik al. En sjans dus?? :)

@ Jas : Strand zat ik aan te denken, maar eenmaal hier is et zo wel goed. Naja...na 1 uurtje is dat lastig te zeggen natuurlijk :)

Heb hier een zak met was tussen mn voeten liggen, dus die drop ik ergens om te laten wassen. Heb in HK even gauw 2 shirtjes gekocht. Kan ik weer een week vooruit ;-)

Kga ergens een biertje scoren zo! Heb ik wel weer verdiend! Morgen op pad om e.e.a te bekijken en morgenavond is er een Thaiboxwedstrijd hiero in de buurt! Lijkt me cool. Schijnt er heftig aan toe te gaan!!

De warme groenten!!


ojah : sms'en en korte belletjes kap ik nu mee. Kga hier een simmetje kopen denk ik. Mn nummer laat ik wel ff weten dan!



kleine update : Net een " echte" RayBan voor 200 bath op de kop getikt. 200/64 = 3,5 euries ofzo.

Daarna paar biertjes met een gast uit Oman gedronken in een poolcafe! Leuk!!
:SMS update:: 6 oktober 2008 :
Zit nu op terras met deense gozer thai bier te drinken. Komt er een ladyboy met een stem als schuurpapier bij zitten!!

  • 06 Oktober 2008 - 15:27

    Thirz:

    He Jel, beter van die magneetjes ;-) Kijk er vol verwachting naar uit!
    Nu lekker aan de bintang en agressieve thai kijken!

  • 06 Oktober 2008 - 16:02

    Gien:

    Ha Coz,

    Eindelijk internet aangeschaft hier en je reis zojuist doorgelezen: ziet er super uit! Zeer stoer dat je het in je eentje onderneemt. Lees graag verder de volgende keer.

    Enne, niet te veel achter het internet, he, anders mis je misschien een avontuur!

  • 06 Oktober 2008 - 16:36

    Wendy:

    Thaibokswedstrijd??..... LEUK!! geniet van je biertje en van de boksgame...


  • 06 Oktober 2008 - 16:41

    Jasper:

    Zo. Hoofdstuk 2 van je avontuur!
    SMS updates zijn erg leuk om te ontvangen hoor.

  • 06 Oktober 2008 - 16:47

    Jordi:

    Eeeeej ouwe mafkeesssss;) Vermaak je je een beetje daar...Ik geloof het graag als ik all die foto's zie haha

    Als je terug ben ga je weer is een keertje gezelliggg mee he met ons!!!

    Have fun daar Groetjessssss

  • 06 Oktober 2008 - 17:41

    Jelmer:

    @ Jordi :

    Ik ga hier wonen!!! ;)

  • 06 Oktober 2008 - 20:59

    Thirz:

    En dat vond je niet sexy? Zo'n schuurpapierstem?? :-)

  • 07 Oktober 2008 - 05:13

    Jelmer:

    @ Thirz : Neueueuh...die Deense gast zei : Wow!! She scares me man!! Hahahaha

  • 07 Oktober 2008 - 05:14

    Jelmer:

    @ Jordi : Jaaa..fantastisch allemaal hiero!! Its a crazy world outhere...

  • 07 Oktober 2008 - 16:47

    Natja:

    Schuurpapierstem? Je kunt haar/hem/het/it een schop geven op een bepaalde plek. Gaat die stem meteen omhoog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Jelmer

Heerlijk een aantal weken onderdompelen in totaal iets nieuws. Onbekende omgeving,mensen,slaapplekken,vervoersmiddelen,eten,gebruiken,taal etc.. maar vooral plezier tijdens het reizen :)

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 100780

Voorgaande reizen:

23 September 2018 - 12 Oktober 2018

Iran

29 Oktober 2017 - 17 November 2017

Noord Oost China

18 Oktober 2013 - 18 Oktober 2013

Kiwi's en geisha's.

28 Oktober 2012 - 23 November 2012

India. Deel 3.

25 September 2011 - 20 Oktober 2011

Tòch weer India..

18 September 2010 - 07 Oktober 2010

India

21 Mei 2010 - 24 Mei 2010

Weekendje Barcelona

31 Augustus 2009 - 25 September 2009

China

01 Oktober 2008 - 31 Oktober 2008

Hongkong en Thailand

Landen bezocht: