De Muur / The Great Wall - Reisverslag uit Beijing, China van Jelmer - WaarBenJij.nu De Muur / The Great Wall - Reisverslag uit Beijing, China van Jelmer - WaarBenJij.nu

De Muur / The Great Wall

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

03 September 2009 | China, Beijing

Ni hao mensen!!

erg leuk om van jullie te horen!!

@Ramon : De TsingTao glijdt heerlijk naar binnen! Alleen in restaurantjes vaak alleen halve liters ( geen probleem ) maar wel het mini-glaasje wat je erbij krijgt! De sigaretten helaas nog niet gevonden! Wel gezocht, maar er zoveeeell merken hier!

@Vincent : Nee, het gaat allemaal stukken netter deze keer :)

@Kai : Ja, dat aangapen erg grappig! Ik zit gister wat te eten in een restaurantje aan het raam. Schuifelt er een oud mannetje voorbij, hempie aan, handjes op zn rug. En hij bleef wel 30 sec staan om me aan te staren! :))

@Sundhee : Im sorry girl!! You know what you can save for now! :) But you already knew i guess. Im sure no need to tell you :) Hope things are getting better soon for you!

@Ramon again : hahaha, nee die 2 zitten hier voor dezelfde reden als ik :)

Vandaag naar De Muur geweest!! 4 uur in een klein busje met een mannetje of 12. Er valt weinig spannends te vertellen, behalve dat het een supergave ervaring was eenmaal boven aangekomen ( lekker lui met kabelbaan ) daar eenmaal rond te lopen! Hoog, warm en gewoon cool !! :)
Wel een grappig iets : Ik sprak daar een jongen uit Tsjechie. Hij droeg een Chinees hoedje die ze ook in de rijstvelden dragen. Hij staat op de foto, je moet alleen wel even goed kijken!! Haha!

Morgen vroeg op! Om 0730 gaat mn vlucht naar Lijiang. Het zuidwesten van China dus! Nu nog even met een franse gozer en een amerikaan een afscheidsbiertje doen!! Toffe gasten!

Take care mensen!!

---------------------------------------

Today i went to the wall! Im very tired and actually not much exciting to tell, besides walking on The Great Wall is cool!! :))

Funny thing : I met a guy from Chech Republic when walking on the wall. He was wearing a Chinese head, wich they wear in the ricefields. He is on one of the pics. Take a good look and you will find him!! :)

Tomorrow get up early! 730am catch my flight to Lijiang!!

Take care !!!
:SMS update:: 4 september 2009 :
Hardcore breakfast @ Beijing Airport : whoppermenu At BurgerKing!

:SMS update:: 4 september 2009 :
Dik 3u wachten op vlucht,dus even Kunming stad in...

• 03 September 2009 - 12:52

Ron En Ola:

ziet er geweldig uit daar jelmer...

Verbaast me niets dat je geen probleem met die halve litertjes hebt....

Zelf al zo een hoed aangeschaft??

Genier er nog van ...
    laterzzz

• 03 September 2009 - 15:04

Merle:

oh wat issie mooooooi :D

• 03 September 2009 - 15:13

Marty S.:

Wat een ouwe troep ja die Muur! Kan wel een opknapbeurtje gebruiken. Haha...nee, harstikke gaaf kerel. Wou dat ik daar stond. Veel plezier nog en keep up het goede schrijven.

Grtz,
    El Martydor

• 03 September 2009 - 16:37

Vincent:

ja ,dat is mooi jelmer een ervaring rijker,hier is er niks nieuws,diana is naar ase en dorothe gaat maandag,daar hoef je niet druk om te maken,of doe je het wel?maar goed ga zo door......en misschien kun je nog wat voegen in die oude troep hahahah

• 03 September 2009 - 17:17

Wendy:

Nou jel dat ziet er prachtig uit. Lijkt me een eind lopen die hele muur ;)

• 03 September 2009 - 19:28

N:

Je lijkt zelf wel een toeristische attractie. Moet je geld voor vragen (= pingping?). Geweldig, die Muur.

• 03 September 2009 - 19:37

Ma:

wat een verrassing- vanmorgen vroeg aan de telefoon: hoi ma, met jel, ik sta op de muur! en zo duidelijk dat het leek of je op de stadsmuur van deventer stond------

• 03 September 2009 - 19:55

Koos En Leen:

Grandioos.Genieten van je reisverslag...

• 03 September 2009 - 20:40

Le Cock & Erdnuss:

We vragen ons af of we nog een foto te zijn krijgen van jou als blanke monnik :-D

• 03 September 2009 - 21:07

Eric:

Heb nog effe gechecked op Google Earth.
    Zag je inderdaad lopen

• 03 September 2009 - 21:57

Rage:

Jeetje, ook mooi stukje muur zeg! Hele andere dan ik zag. Top!!!!!

• 04 September 2009 - 04:56

Jgsr:

mooi man

• 04 September 2009 - 08:23

Jasper:

Prachtig stukje slavenarbeid die Muur. Have fun in het zuiden!

• 05 September 2009 - 19:19

Thirz: