Morgen weer wat aktie! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jelmer - WaarBenJij.nu Morgen weer wat aktie! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jelmer - WaarBenJij.nu

Morgen weer wat aktie!

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

20 Oktober 2008 | Thailand, Chiang Mai

Na een paar avonden lekker stappen hiero en overdag lekker beetje luieren, is het morgen weer eens tijd voor wat aktie!

Om 10u ga ik naar een snake-farm. Daar schijnen de shows nogal luguber te zijn. Hoorde verhalen van Engelsen hier dat ze cobra's in hokjes douwen met een ander beest daarin. Kijken wie er als de winnaar uit de bus komt.

Daarna naar een tijgershow oid. Kan dus ook met een tijger op de foto. Lijkt me leuk!

Die dag ook nog quad scheuren! Uurtje of 4 weer terug dan dus savonds kan er wel ergens een biertje gedronken worden :D

Verder heeft Lucas ( eigenaar ) me aangeboden om met hem aankomend weekend met zijn motor naar Pai te gaan. Mooie tocht door de bergen en daar dus een dag of 2 blijven o.i.d. Maar das dus pas aankomend weekend. En weet niet of ik hier dan nog ben.

Groeten!!

• 20 Oktober 2008 - 12:48

Sander:

Doe ff niet de zielige beesten melkers sponsoren aub :(

• 20 Oktober 2008 - 13:48

Jelmer:

@ Sander : Ja, weet het. Ethisch niet verantwoord wellicht, maar zonder mij gaat dat heus nog wel door hiero. It's all about the business hier.

• 20 Oktober 2008 - 13:53

Jasper:

Hey Jel, je beging al een goede bruine tint te krijgen! Lachen, die second best pizza :-D En die tocht met Lucas is op zich niet gek. Misschien in de komende dagen tijdelijk ergens naar toe en dan terugkomen? Take care,
    Jasper

• 20 Oktober 2008 - 17:13

El Martydor:

Volgens mij vermaak jij je nog wel of niet Jel? Knap hoor! Keep up the good work en doe Tigger de groeten van me! ;-)

• 20 Oktober 2008 - 18:08

Wendy:

JAAAA tijd voor aktie!! ik begon ook al een beetje in te dutten....spanning en sensatie!!!... have fun jel!!

• 21 Oktober 2008 - 06:41

Thirz: