Jaisalmer.Jodhpur.Wc - Reisverslag uit Jodhpur, India van Jelmer - WaarBenJij.nu Jaisalmer.Jodhpur.Wc - Reisverslag uit Jodhpur, India van Jelmer - WaarBenJij.nu

Jaisalmer.Jodhpur.Wc

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

07 November 2012 | India, Jodhpur

In Jaisalmer was het goed vertoeven. In een superrelaxed hotelletje/guesthouse verbleven. De eigenaar heeft een NL'se vriendin dus dat schiep gelijk een soort band. Ik besloot om wederom een cameltrip te doen, maar nu met overnachting. Dat was een goede keus. Samen met een Amerikaan, een Belgische en een Spanjaard richting de woestijn. Nu wel met mooie zandduinen. De cameljockeys maakten het eten op een vuurtje, maar de smaak liet te wensen over. Ach, het vulde je maag ieder geval. Na een paar uurtjes kletsen (onwijs gelachen om de Amerikaan ) doken we onze matrasjes op die bovenop een duin waren neergelegd. Mooie ervaring, zo onder een heldere sterrenhemel en een maan die toch nog voor behoorlijk wat licht zorgde. Ik kon nog niet gelijk slapen dus ik ging mn bed uit en ging met mn camera wat verder de woestijn in om wat fotos te maken. Na een uurtje ofzo toch weer terug en met af en toe een fris briesje om mn hoofd viel ik toch in slaap.

Na het ontbijtje weer terug naar het hotelletje. Even douchen en toen op mn gemak het fort bekeken. Hier en daar wat drinken en voor de rest niet gek veel gedaan.Uit de vele winkeltjes werd er vaak ' Hey full moon, full power' naar me geroepen vanwege mn kale kop, haha! De Amerikaan en Belgische (een stelletje ) zouden de volgende dag met hun chauffeur naar Jodhpur gaan en ze boden aan dat ik met hun mee kon rijden aangezien deze stad ook mijn volgende plaats zou zijn. Dat leek me natuurlijk prima. Savonds nog een filmpje gekeken met wat mensen op het rooftopcafe, daarna lekker mn mandje in.

De volgende ochtend zou ik dus meerijden. Maar de chauffeur dacht daar heel anders over maar de Amerikaan ook. En hij was de chauffeur al helemaal zat na 2 weken, want hij zeurde constant om extra geld, wilde vaak dingen niet, liegen etc etc. De Amerikaan ging volledig uit zn slof ' do I get to jail if I beat the shit out of his fucking head??!!" Hij ging veel te ver, vond ik. Na een hoop gedoe en geschreeuw haalde ik mn tas uit de kofferbak, zei gedag tegen het stelletje en pakte maar de bus. Niets mis mee.

Ik kwam een uur of 6 later aan in Jodhpur en checkte in bij Yogi's guesthouse. Ik had wel zin in iets anders dan rijst dus bestelde een pizzaatje. De ochtend erna zat ik vanaf 08u sochtends zowat constant op de wc... Fuckzooi... Toch beter een curry besteld?? Dat was dus gisteren en ik kreeg daarbij ook nog koorts ofzo en al met al iets van 20 uur geslapen. Vandaag gaat het wel wat beter maar helemaal stabiel ben ik nog niet. Ik ben hier dus zo'n anderhalve dag en heb nog niets van de stad gezien, maar het kan me ook niet echt boeien dit moment. Bij aankomst was het een en al drukte en dit is de vieste stad die ik tot nu toe heb gezien. Hopelijk morgen wat beter want dan wil ik hier wel weg. Zo langzamerhand richting Delhi vanwege mn trein naar Varanasi de 12e november, dat is het plan ieder geval.

Alles nog steeds goed hoor!! :) Alleen het ziek zijn is ff wat minder... Komt ook wel weer goed!!

Cheers!!

Jel.


  • 07 November 2012 - 07:22

    Jgsr:

    Gauw beter worden!

  • 07 November 2012 - 07:29

    Ron:

    hey zieke,

    Snel beter worden zodat je weer lekker kan genieten van je reis.
    Varanasi ben al eens geweest toch. Vond je wel top daar geloof ik. Nou je kan iig lekker(vara) Nasi eten daar hehe. Beter voor de stoelgang :)

    enjoy je reis verder buzzel.

  • 07 November 2012 - 07:39

    Wendy:

    Lijkt me erg mooi om zo onder de sterrenhemel te slapen.
    Pizza's moet je ook in Italië eten niet in India :P
    hopen dat je je snel weer beter voelt en kan genieten van je reis.

  • 07 November 2012 - 08:02

    Buur:

    Beetje aan de schijt hoort erbij natuurlijk! Anders ben je niet in azie geweest!
    Veel plezier nog buurtje!!

  • 07 November 2012 - 08:14

    Astrid:

    Hi Jelmer! Maar even rustig aan doen en géén pizza's meer eten! Veel beterschap en we zien elkaar in Varanasi, gezond en wel ;-)

  • 07 November 2012 - 08:55

    Broer:

    Na 2x zonder problemen de indiase keuken te hebben doorstaan blijk jr toch niet over die supermaag te beschikken. Nou Beterschap, broertje. Het is geen pretje (en ik kan t weten

  • 07 November 2012 - 08:55

    Broer:

    Na 2x zonder problemen de indiase keuken te hebben doorstaan blijk jr toch niet over die supermaag te beschikken. Nou Beterschap, broertje. Het is geen pretje (en ik kan t weten

  • 07 November 2012 - 10:07

    Joeri:

    India: you love and hate it at the same time. :-)
    Veel sterkte nog gabber!!!

  • 07 November 2012 - 10:11

    Pris:

    Aaah Jel :(. Beterschap!! Niet fijn lijkt me... Hoop dat je snel opknapt en weg kan daar uit die vieze stad!!!


  • 07 November 2012 - 10:21

    Jorn:

    Pizza slingerschijt ;-)

  • 07 November 2012 - 10:52

    Janine:

    Pizza....ai caramba! Hoop dat je,je snel beter voelt Jelmer :) Beterschap!

  • 07 November 2012 - 15:17

    Marije:

    Oh jee. Hopelijk ben je gauw opgeknapt en kun je verder naar Varanasi! Treinen in India en steeds naar de wc moeten lijkt me niet echt een fijne combinatie.
    Beterschap!

  • 07 November 2012 - 20:39

    Ma:

    Arme Jel : goed drinken als je aan de "racekak" bent! En geen sterk gekruid eten----
    Liefs en beterschap

  • 08 November 2012 - 11:14

    Koos En Leny Van Wingerden:

    Iedereen is bezorgd over je gezondheid wij ook,maar onkruid vergaat niet.
    Gisteren waren Lenette en Tante Leen bij je Oma, van haar en van ons lieve groeten.
    Sterkte Jel...

  • 08 November 2012 - 21:30

    Kleine:

    Goed goan jong! ;-)

  • 09 November 2012 - 09:46

    Ton:

    Die Amerikaan was zeker een gefrustreerde Romney-stemmer...

    Cheerz!

  • 09 November 2012 - 13:12

    Ola:

    tsja, jonge, pizza eten in India is ook zo'n brilljant idee... ;-) Heel veel beterschap!
    Hoop dat je snel weer kan genieten van alles! LIefs, Ola

  • 09 November 2012 - 15:23

    Rage:

    Mijn hemel.... wat een aparte ervaringen toch. :p
    En ook nog ziek!!!! Beterschap!!
    Shit happens :p

  • 16 November 2012 - 07:26

    Eggh:

    Te gek goos!
    Hoop dat je snel beter bent!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Jodhpur

India. Deel 3.

Rondreis.

Recente Reisverslagen:

24 November 2012

Voor de mensen zonder Facebook! ( Foto's)

21 November 2012

De laatste!

19 November 2012

Kolkata!

14 November 2012

No ghats no glory!

10 November 2012

Pushkar
Jelmer

Heerlijk een aantal weken onderdompelen in totaal iets nieuws. Onbekende omgeving,mensen,slaapplekken,vervoersmiddelen,eten,gebruiken,taal etc.. maar vooral plezier tijdens het reizen :)

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 100738

Voorgaande reizen:

23 September 2018 - 12 Oktober 2018

Iran

29 Oktober 2017 - 17 November 2017

Noord Oost China

18 Oktober 2013 - 18 Oktober 2013

Kiwi's en geisha's.

28 Oktober 2012 - 23 November 2012

India. Deel 3.

25 September 2011 - 20 Oktober 2011

Tòch weer India..

18 September 2010 - 07 Oktober 2010

India

21 Mei 2010 - 24 Mei 2010

Weekendje Barcelona

31 Augustus 2009 - 25 September 2009

China

01 Oktober 2008 - 31 Oktober 2008

Hongkong en Thailand

Landen bezocht: