Weer eens ver weg! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jelmer - WaarBenJij.nu Weer eens ver weg! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jelmer - WaarBenJij.nu

Weer eens ver weg!

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

20 Oktober 2017 | Nederland, Deventer

Wat voelt dit eigenlijk ouderwets, zo'n reisblog! Alles gaat natuurlijk via Facebook en Instagram tegenwoordig. Straks in China kan ik alleen via e.o.a. VPN verbinding op Facebook en Google etc. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in social media daar en neem daarom ook alleen een mobieltje voor sms en bellen mee. Of ik deze blog daar ga onderhouden is ook maar de vraag :)

De laatste verre trip was alweer in januari 2014, Nieuw Zeeland en een week Tokyo. Het begon toch weer te jeuken dus bij deze ; Noord Oost China.

Route : Beijing een paar dagen, dan naar het noorden met de nachttrein naar Harbin. Een dag of twee daar, trein naar Mudanjiang ook weer een dag of twee rondkijken. Door naar Yanbian met de trein, dat is een 'stukje Noord Korea'. Daar ben ik heel erg benieuwd naar. Vanaf daar heb ik nog een dag 7, waarschijnlijk pak ik daar in de buurt ergens het vliegtuig terug naar Beijing.

Ik heb eigenlijk niet heel goed uitgezocht wat er nu allemaal te zien en te doen is daar.De meest bekende routes zijn allemaal al platgelopen. Het zal vast een mooi avontuur worden! :) Ik hoop een beetje op het Marco Polo gevoel ;-)

Ik heb alvast 20 fotorolletjes klaarliggen, 2 camera's en een schone onderbroek.

Bye!

• 20 Oktober 2017 - 17:23

Jasper:

Leuke website!

• 20 Oktober 2017 - 17:53

Wendy:

goede reis en veel plezier

• 20 Oktober 2017 - 17:54

Yaar:

Haha, ik wacht met smart op de pics en de reisverhalen :)! Op naar avontuur!

• 21 Oktober 2017 - 11:01

Rogier:

Goeie reis buur!

• 22 Oktober 2017 - 08:00

Thirz:

Spannend! Vooral n-korea. Mag je daar zo naartoe? Ik zou zo min mogelijk gebruik maken van social media. Die tijd kun je vast beter gebruiken. ☺